söndag 23 september 2007

Jag vann!!!

Så himla glad jag är!!
Var med i en tävling hos Scrapbodan och jag vann!

Här kommer mitt bidrag

Jag blev ju så himla glad när det kom ut en kockhängel och så hittade jag tävlingen hos Scrapbodan där man skulle göra en "Bra å ha grej i det praktiska livet" Jag har ju länge tänkt att göra en matlista och då passade den här tävlingen perfekt, har laminerat biten i mitten så att det bara är att sudda ut och skriva nytt för varje vecka, sen har jag satt magneter på baksidan så att det bara är att sätta fast den på kylen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja en himla bra bra-å-ha grej! Snygg och dessutom himla smart! Hmmm... det kan nog bli liftvarning på den! Tack för söt kommentar i min blogg *glad*!!!

Lotta sa...

Grattis till vinsten!!
Vilken fin och praktisk veckomatsedel, önskar att jag kunde vara lika diciplinerade när det gäller maten hemma. Tack för din kommentar i min blogg :)

Anonym sa...

Klart att du vann!!! Precis en sån skulle jag behöva!!