onsdag 13 februari 2008

Lite pysslat

Lilla Maya har börjat löpa, jag var helt oförberedd, hon är ju bara 7 mån fortfarande min lilla baby. Egentligen så borde jag väl förstått att något var på gång...hon har blivit värsta "bitchen" ändrat sätt totalt, sur mot dom andra hundarna och ska helst sitta hos mig hela tiden.
Kunde naturligtvis inte hitta tikskyddet till henne utan det fick bli "man tager vad man haver"
Efter att ha provat div olika kreationer kom vi fram till att dotterns gamla baddräkt satt helt perfekt :)


Hittade ett julkort som inte blev ivägskickat, gjort med hänglarna



och här blev det även matchande örhänge och halsband som jag gjorde av krymplast


grattiskort till kusinen som fyller 5år Lite svårt att göra pojkkort, nästan allt annat jag gör blir ju så puttinuttigt




1 kommentar:

chinapainter sa...

Läckert med stämplade smycken *skriver genast in i minnesbanken över saker-att-testa*! Jag hittar massor av härliga kort här hos dig.