fredag 4 april 2008

Det var cyberpyssel på scrappiz och jag hann med att göra lite

Har ju försökt börja sticka nu sedan jag fick Maya och tyckte att jag var tvungen att dokumentera mitt första försök till en tröja :)
Kolla in hur hundarna sover i sängen...och Maya ser ut som om hon inte har något huvud
En Lo som skulle vara på temat vår...jag tyckte att jag hade det perfekta kortet, när J gick första dagen till skolan, jag var så dum att jag skrev direkt på Lo:n föröskte doodla ordet vår...nu är våren slut nu börjar allvaret...när jag väl skickat in den till tävlingen kommer jag på att det är ju på HÖSTEN dom börjar skolan ...så det var bara att försöka att göra om den





Maya och Frida på promenad




Första snögubben för i år :) den smälte dock 2 dagar efter






Flickorna fick ju gått påskkärring med, Maya var väldigt intresserad av vad dom hade i korgen och vill gärna gå med






Så här fint är det i den lilla "skogen" vi går till på morgonen när jag lämnat J, är så himla glad att jag vågade ta steget att flytta ut på landet...kan det bli mysigare



Lilla söta Mira försöker tigga godis











Inga kommentarer: