fredag 25 april 2008

Nya favoriter

Jag har suttit och surfat omkring och hittat nya favoritsidor (och saker man bara måste ha)
Kolla in stekpannan, tänk att göra små pannkakor till dottern *love*
Kolla vilken söt plåsterburk
Detta är en pincett!! Ett måste för varje tjejs badrum :)
likadant med hårborsten med likadan hårfön


Sakerna finns på Bluebox med en massa andra fina presenter...(min önskelista)



Sen har jag hittat till Bakerella hon gör helt otroligt söta bakelser, vilken tid hon lägger ner...snacka om att det vattnas i munnen på en....jag låg och kollade på detta igår kväll, var nästan redo att gå upp och sätta igång och baka...det var ju ett tag sen nu

En söt nalle, den hade man ju inte klarat äta upp...



glassbakelser gör hon...mmm

Kolla in dessa!!

Mmmmmm, vattnas det i munnen på någon annan ;)


Naturligtvis har hon en rosa Kitchen Aid...vill oxå ha en sån...men dom är ju svindyra*avundsjuk*




Jag hittade en svensk sida som säljer roligare baksaker som jag annars tycker är ganska svårt att få tag på här Kakburken

1 kommentar:

chinapainter sa...

Gud så läckra saker du hittat! Även dessa är ju inspiration för pyssel.

Nu ska jag kika vidare på dina skapelser!